BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
Urząd Gminy Jordanów Śląski
BIP » Urząd Gminy » Rejestry i ewidencje

Rejestry i ewidencje

Rejestry i ewidencje

Ewidencje ogólnodostępne


Placówek oświatowych
ewidencję prowadzi Inspektor ds. Administracyjnych - Anna Korczak, pok. nr 8 tel. 71 39 11 580.

Działalności gospodarczej
ewidencję prowadzi Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592

Zezwoleń na zbiórki publiczne
ewidencję prowadzi Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592

Zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
ewidencję prowadzi Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592

Obiektów świadczących usługi hotelarskie
ewidencję prowadzi Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592

 

Ewidencje inne


Dodatków mieszkaniowych
ewidencję prowadzi Wiesława Król - pracownik socjalny (GOPS Jordanów ul. Pocztowa 4), tel. 71 31 61 018 

Pracowników Urzędu
ewidencję prowadzi Grzegorz Gaweł - Sekretarz Gminy, pok. nr 7 tel. 71 39 11 584.

Pracowników zatrudnionych w ramach prac publicznych i interwencyjnych
ewidencję prowadzi Grzegorz Gaweł - Sekretarz Gminy, pok. nr 7 tel. 71 39 11 584.

Skarg i wniosków
ewidencję prowadzi Grzegorz Gaweł - Sekretarz Gminy, pok. nr 7 tel. 39 11 584.

Umów o dzieło
ewidencję prowadzi Zofia Zając - Skarbnik Gminy, pok.nr 10 tel. 71 39 11 591.

Umów - zleceń
ewidencję prowadzi Zofia Zając - Skarbnik Gminy, pok.nr 10 tel. 71 39 11 591.

Wydanych zaświadczeń

  • o dochodowości i prowadzeniu gospodarstwa rolnego
  • o nie zaleganiu w podatkach
  • o wielkości gospodarstwa dla celów podatkowych
  • o wartości otrzymanych bonów paliwowych

ewidencję w/w spraw prowadzi Regina Tomaśko - Inspektor ds. Wymiaru Podatku, pok. nr 6 tel. 71 39 11 587.

Nieruchomości zbywanych przez gminę
ewidencję prowadzi Zbigniew Fabisch - Inspektor ds. Gospodarki Nieruchomościami, pok. nr 3 tel. 71 39 11 583.

Zbiorników bezodpływowych
ewidencję prowadzi Piotr Ligas - Inspektor ds. Budownictwa i Gospodarki Komunalnej, pok. nr 4 tel. 71 39 11 582.

Przydomowych oczyszczalni ścieków
ewidencję prowadzi Piotr Ligas - Inspektor ds. Budownictwa i Gospodarki Komunalnej, pok. nr 4 tel. 71 39 11 582.

 

Rejestry ogólnodostępne


Uchwał Rady Gminy
rejestry prowadzi Inspektor ds. Administracyjnych i Obsługi Rady Gminy - Anna Korczak, pok. nr 8 t el. 71 39 11 580

Interpelacji i wniosków Radnych
rejestry prowadzi Inspektor ds. Administracyjnych i Obsługi Rady Gminy - Anna Korczak, pok. nr 8 t el. 71 39 11

Przetargów dotyczących ustawy o gospodarce nieruchomościami
rejestry prowadzi Zbigniew Fabisch - Inspektor ds. Gospodarki Nieruchomościami, pok. nr 3 tel. 71 39 11 583.

Mienia komunalnego na terenie gminy
rejestry prowadzi Zbigniew Fabisch - Inspektor ds. Gospodarki Nieruchomościami, pok. nr 3 tel. 71 39 11 583.

Psów uznanych za agresywne
rejestry prowadzi Kazimierz Osowski - Inspektor ds. Rolnych, pok. nr 3 tel. 71 39 11 583.

Obiektów zabytkowych, parków, zieleńców, cmentarzy
rejestry prowadzi Kazimierz Osowski - Inspektor ds. Rolnych, pok. nr 3 tel. 71 39 11 583.

 

Rejestry inne


Mieszkańców
rejestry prowadzi Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592

Wyborców
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592

Wydanych dowodów osobistych
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592.

 

Udostępnianie danych


 

Informacja o przedsiębiorcach

Wymagane dokumenty:
Wniosek o udzielenie pisemnej informacji o przedsiębiorcach

Opłaty:

Opłata skarbowa za wniosek - 5 zł (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej, Dz. U. Nr 86 poz.960 z późn. zm)
Opłata skarbowa od wydania zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności gospodarczej - 11 zł(na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej, Dz. U. Nr 86 poz.960 z późn. zm)

Termin załatwienia sprawy:
Do 14 dni.

Osoba odpowiedzialna:
Maria Stawczyńska
pok. Nr 1
tel. (071) 39 11 592.

Tryb odwoławczy:
Brak

Informacje dodatkowe:
Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna. Oznacza to m.in. możliwość dostępu osób trzecich do przeglądania ewidencji.

Podstawy prawne:
Art. 88 a ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. - Prawo o działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 101,poz.1178 z późn.zm.)

 

Informacja o mieszkańcach i wydanych dowodach osobistych

Udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL, ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych

Wymagane dokumenty:
Wniosek o udostępnienie danych.

Opłaty:

  1. Opłata skarbowa za wniosek - 5 zł. (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej, Dz. U. Nr 86 poz.960 z późn. zm.)
  2. Opłata za udostępnienie jednostkowych danych zgromadzonych w zbiorze meldunkowym, zbiorze PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych - 30,40 zł (na podst. par.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 kwietnia 2002r. w sprawie wysokości opłat za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz warunków i sposobu ich wnoszenia, Dz. U. Nr 62 poz. 564 )

Znaki opłaty skarbowej - do nabycia w pokoju nr 11 w Urzędzie Gminy.
Opłata za udostępnienie jednostkowych danych wnoszona jest w kasie Urzędu.

Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie dłużej niż 30 dni.

Osoba odpowiedzialna:
Maria Stawczyńska
pok. Nr 1
tel. (071) 39 11 592.

Tryb odwoławczy:
Nie przewiduje się.

Ulgi
Nie przewiduje się.

Podstawa prawna:
Rozdział 8b ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 )

 

Udzielanie informacji publicznej na wniosek

Wymagane dokumenty:
Wniosek o udzielenie informacji publicznej. Druk do pobrania

Opłaty:
Za udzielenie informacji publicznej mogą być pobierane opłaty, jeżeli urząd będzie musiał ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji na formę wskazaną we wniosku. Wnioskodawca powinien być poinformowany o wysokości opłaty. (art. 15 pkt. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r., Dz.U. nr 112, poz. 1198)

Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu

Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku. Odmowa udostępnienia informacji publicznej następuje w drodze decyzji administracyjnej.

Jednostka odpowiedzialna:
Inspektor ds. obsługi rady i komisji

Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy udostępnienia informacji publicznej wnioskodawcy przysługuje odwołanie. Odwołanie od decyzji rozpatruje się w terminie 14 dni.

Podstawa prawna:
Ustawa o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r., Dz.U. nr 112, poz. 1198.

Wprowadził Marek Jakubina 10.01.2020 21:03:59
Opublikował Marek Jakubina 10.01.2020 21:03:59
Odpowiedzialny za treść Grzegorz Gaweł 10.01.2020 21:03:59
Zaktualizował Marek Jakubina 10.01.2020 21:08:15
Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
ZAMKNIJ
Polityka Plików Cookies

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  1. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  3. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: "sesyjne" (session cookies) oraz "stałe" (persistent cookies). Cookies "sesyjne" są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). "Stałe" pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  1. "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  3. "wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  4. "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  5. "reklamowe" pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.