Ewidencje ogólnodostępne
Placówek oświatowych
ewidencję prowadzi Inspektor ds. Administracyjnych - Anna Korczak, pok. nr 8 tel. 71 39 11 580.
Działalności gospodarczej
ewidencję prowadzi Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592
Zezwoleń na zbiórki publiczne
ewidencję prowadzi Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592
Zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
ewidencję prowadzi Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592
Obiektów świadczących usługi hotelarskie
ewidencję prowadzi Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592
Ewidencje inne
Dodatków mieszkaniowych
ewidencję prowadzi Wiesława Król - pracownik socjalny (GOPS Jordanów ul. Pocztowa 4), tel. 71 31 61 018
Pracowników Urzędu
ewidencję prowadzi Grzegorz Gaweł - Sekretarz Gminy, pok. nr 7 tel. 71 39 11 584.
Pracowników zatrudnionych w ramach prac publicznych i interwencyjnych
ewidencję prowadzi Grzegorz Gaweł - Sekretarz Gminy, pok. nr 7 tel. 71 39 11 584.
Skarg i wniosków
ewidencję prowadzi Grzegorz Gaweł - Sekretarz Gminy, pok. nr 7 tel. 39 11 584.
Umów o dzieło
ewidencję prowadzi Zofia Zając - Skarbnik Gminy, pok.nr 10 tel. 71 39 11 591.
Umów - zleceń
ewidencję prowadzi Zofia Zając - Skarbnik Gminy, pok.nr 10 tel. 71 39 11 591.
Wydanych zaświadczeń
ewidencję w/w spraw prowadzi Regina Tomaśko - Inspektor ds. Wymiaru Podatku, pok. nr 6 tel. 71 39 11 587.
Nieruchomości zbywanych przez gminę
ewidencję prowadzi Zbigniew Fabisch - Inspektor ds. Gospodarki Nieruchomościami, pok. nr 3 tel. 71 39 11 583.
Zbiorników bezodpływowych
ewidencję prowadzi Piotr Ligas - Inspektor ds. Budownictwa i Gospodarki Komunalnej, pok. nr 4 tel. 71 39 11 582.
Przydomowych oczyszczalni ścieków
ewidencję prowadzi Piotr Ligas - Inspektor ds. Budownictwa i Gospodarki Komunalnej, pok. nr 4 tel. 71 39 11 582.
Rejestry ogólnodostępne
Uchwał Rady Gminy
rejestry prowadzi Inspektor ds. Administracyjnych i Obsługi Rady Gminy - Anna Korczak, pok. nr 8 t el. 71 39 11 580
Interpelacji i wniosków Radnych
rejestry prowadzi Inspektor ds. Administracyjnych i Obsługi Rady Gminy - Anna Korczak, pok. nr 8 t el. 71 39 11
Przetargów dotyczących ustawy o gospodarce nieruchomościami
rejestry prowadzi Zbigniew Fabisch - Inspektor ds. Gospodarki Nieruchomościami, pok. nr 3 tel. 71 39 11 583.
Mienia komunalnego na terenie gminy
rejestry prowadzi Zbigniew Fabisch - Inspektor ds. Gospodarki Nieruchomościami, pok. nr 3 tel. 71 39 11 583.
Psów uznanych za agresywne
rejestry prowadzi Kazimierz Osowski - Inspektor ds. Rolnych, pok. nr 3 tel. 71 39 11 583.
Obiektów zabytkowych, parków, zieleńców, cmentarzy
rejestry prowadzi Kazimierz Osowski - Inspektor ds. Rolnych, pok. nr 3 tel. 71 39 11 583.
Rejestry inne
Mieszkańców
rejestry prowadzi Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592
Wyborców
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592
Wydanych dowodów osobistych
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Maria Stawczyńska, pok. nr 1 tel. 71 39 11 592.
Udostępnianie danych
Informacja o przedsiębiorcach
Wymagane dokumenty:
Wniosek o udzielenie pisemnej informacji o przedsiębiorcach
Opłaty:
Opłata skarbowa za wniosek - 5 zł (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej, Dz. U. Nr 86 poz.960 z późn. zm)
Opłata skarbowa od wydania zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności gospodarczej - 11 zł(na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej, Dz. U. Nr 86 poz.960 z późn. zm)
Termin załatwienia sprawy:
Do 14 dni.
Osoba odpowiedzialna:
Maria Stawczyńska
pok. Nr 1
tel. (071) 39 11 592.
Tryb odwoławczy:
Brak
Informacje dodatkowe:
Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna. Oznacza to m.in. możliwość dostępu osób trzecich do przeglądania ewidencji.
Podstawy prawne:
Art. 88 a ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. - Prawo o działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 101,poz.1178 z późn.zm.)
Informacja o mieszkańcach i wydanych dowodach osobistych
Udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL, ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych
Wymagane dokumenty:
Wniosek o udostępnienie danych.
Opłaty:
Znaki opłaty skarbowej - do nabycia w pokoju nr 11 w Urzędzie Gminy.
Opłata za udostępnienie jednostkowych danych wnoszona jest w kasie Urzędu.
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie dłużej niż 30 dni.
Osoba odpowiedzialna:
Maria Stawczyńska
pok. Nr 1
tel. (071) 39 11 592.
Tryb odwoławczy:
Nie przewiduje się.
Ulgi
Nie przewiduje się.
Podstawa prawna:
Rozdział 8b ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 )
Udzielanie informacji publicznej na wniosek
Wymagane dokumenty:
Wniosek o udzielenie informacji publicznej. Druk do pobrania
Opłaty:
Za udzielenie informacji publicznej mogą być pobierane opłaty, jeżeli urząd będzie musiał ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji na formę wskazaną we wniosku. Wnioskodawca powinien być poinformowany o wysokości opłaty. (art. 15 pkt. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r., Dz.U. nr 112, poz. 1198)
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku. Odmowa udostępnienia informacji publicznej następuje w drodze decyzji administracyjnej.
Jednostka odpowiedzialna:
Inspektor ds. obsługi rady i komisji
Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy udostępnienia informacji publicznej wnioskodawcy przysługuje odwołanie. Odwołanie od decyzji rozpatruje się w terminie 14 dni.
Podstawa prawna:
Ustawa o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r., Dz.U. nr 112, poz. 1198.
Wprowadził | Marek Jakubina | 10.01.2020 21:03:59 |
Opublikował | Marek Jakubina | 10.01.2020 21:03:59 |
Odpowiedzialny za treść | Grzegorz Gaweł | 10.01.2020 21:03:59 |
Zaktualizował | Marek Jakubina | 10.01.2020 21:08:15 |